- אלקטרוסטטיקה - משאבים להוראה מרחוק
- חוקי ניוטון -משאבים להוראה מרחוק
- קינמטיקה - משאבים להוראה מרחוק
- הרצאות מורים לפיזיקה במערכת השידורים הלאומית - מכניקה
- הרצאות מורים לפיזיקה במערכת השידורים הלאומית - א"מ
- מכניקה
- אלקטרומגנטיות
- קרינה וחומר
- מעבדה
- פיזיקה בקמפוס IL
- הערכה חלופית - 30 אחוז
- בגרות
- שיטות הוראה
- קהילות מורים
- מורים לפיזיקה בראשית דרכם
- אולימפיאדת הפיזיקה
- מורים מציעים
- פרסים למורה מצטיין
- ספרים
- אוריינות וחשיבה מדעית
- מלמדים אחרת
- בוחרות ובוחרים פיזיקה!
- המלצות השבוע
- פיזיקה ופיזיקאים
- היסטוריה של הפיזיקה
- תהודה
- מן העיתונות המקצועית והפופולרית
- מילון מונחים
- גיאוגרפיה אדם וסביבה
אתה נמצא כאן
| |||
קובץ קשיים נפוצים |
|||
|
|||
|
|||
כתבות נוספות בנושא
-
כדי למצוא את מקום הדמות של עצם במראה, תלמידים מחפשים את המפגש בין המשך הקרן הפוגעת להמשך הקרן המוחזר
-
תלמידים חושבים שקרני האור יוצאות מהעין וניתן לראות רק גופים שקרני האור פוגעות בהם
-
התלמידים נוטים להתעלם ממהלך האור שאינו מבצע אינטראקציה עם רכיב אופטי
-
תלמידים עושים שימוש בקרן בודדה במקום באלומת קרניים חד מרכזית
-
תלמידים עושים שימוש בכללים לבניית דמות מבלי לבדוק תקיפותם במערכת נתונה
-
התלמידים חושבים כי שלוש הקרניים "המיוחדות" הן הקרניים היחידות האחראיות לבניית הדמות
-
איך למצוא את מקום הדמות של עצם לא נקודתי במראה
-
תלמידים מזהים את ה"קרן" הסמלית המצוירת על הנייר עם "קרן הליזר" או קרן האור אותה הם רואים בהדגמה