רכיבי נגישות
הדגשת ניווט מקלדת
בחר גודל פונט
איפוס
טקסט
טקסט
בינוני
טקסט
גדול
גופן
קריא
בחר קונטרסט
איפוס
ניגודיות
ניגודיות
עדינה
ניגודיות
גבוהה
שחור
לבן
הדגשת
כותרות
הדגשת
לינקים
הגדלת
עמוד
איפוס הגדרות נגישות
אתר מורי פיזיקה - עמוד הבית
דף הבית
מי אנחנו
מה חדש?
הרשמה להשתלמויות
כנסים
כנס שנתי ארצי של מורי הפיזיקה - תשפ"ג 2022
לוח מודעות
הצעות עבודה
חיפוש עבודה
פיקוח
חוזרי מפמ"ר
תוכנית לימודים
בחינת הבגרות
התאמות לימודיות בבחינות בגרות
למידה בימי הקורונה ומה יקרה לאחריה? - טרילוגיה
עידוד בנות ללימודי פיזיקה
פורום פיקוח
שימושון
קישורים
פורומים
פיקוח
בחינות מתכונת תשפ"ג - 2023
מתלבטים
מורים מציעים
קורס אקדמי מקוון - תמיכה
דיבורים
צור קשר
הרשמה
WWW
אתר מורי הפיזיקה
אלקטרוסטטיקה - משאבים להוראה מרחוק
חוקי ניוטון -משאבים להוראה מרחוק
קינמטיקה - משאבים להוראה מרחוק
הרצאות מורים לפיזיקה במערכת השידורים הלאומית - מכניקה
הרצאות מורים לפיזיקה במערכת השידורים הלאומית - א"מ
מכניקה
אלקטרומגנטיות
השדה האלקטרוסטטי
פוטנציאל, קיבול וקבלים
מעגלי זרם ישר
השדה המגנטי
השראה אלקטרומגנטית
אוריינות מדעית
שאלות קצת אחרות
מושגים
בחינות מתכונת
לקראת מבחן
מולטימדיה
מורים מציעים
איורים
ספרים
מצגות מהשתלמות
קרינה וחומר
מעבדה
פיזיקה בקמפוס IL
הערכה חלופית - 30 אחוז
בגרות
שיטות הוראה
קהילות מורים
מורים לפיזיקה בראשית דרכם
אולימפיאדת הפיזיקה
מורים מציעים
פרסים למורה מצטיין
ספרים
אוריינות וחשיבה מדעית
מלמדים אחרת
בוחרות ובוחרים פיזיקה!
המלצות השבוע
פיזיקה ופיזיקאים
היסטוריה של הפיזיקה
תהודה
מן העיתונות המקצועית והפופולרית
מילון מונחים
גיאוגרפיה אדם וסביבה
אתה נמצא כאן
עמוד הבית
>
אלקטרומגנטיות
>
מושגים
>
כ.א.מ. מושרה
>
איתור קשיים
איתור קשיים
להורדת קובץ קשיים נפוצים ושאלות לבדיקת הבנת המושג
ה-כ.א.מ. המושרה ושינוי השטף בזמן
התלמידים נוטים לקשור בין ה-כ.א.מ. המושרה והשטף ולא בין ה- כ.א.מ. המושרה ושינוי השטף בזמן
כ.א.מ. מושרה נוצר בכל מקרה שהשטף המגנטי משתנה
התלמידים מתקשים להבין שה- כ.א.מ. המושרה נוצר בכל מקרה שהשטף המגנטי משתנה
זרם משתנה כסיבה להיווצרות כ.א.מ. מושרה
התלמידים מתקשים להבין שזרם משתנה יכול להיות סיבה להיווצרות כ.א.מ. מושרה
נוצר כ.א.מ. מושרה נוצר רק במעגל סגור
התלמידים חושבים שנוצר כ.א.מ. מושרה רק במעגל סגור
כיוון ה- כ.א.מ. המושרה
התלמידים מתקשים לקבוע את הכיוון של ה- כ.א.מ. המושרה (מתקשים להבין שהתוצאה מתנגדת לסיבת ההיווצרות)
כיוון השדה המגנטי שיוצר הזרם המושרה וכיוון השדה המגנטי שגרם להיווצרותו
תלמידים חושבים שכיוון השדה המגנטי שיוצר הזרם המושרה מנוגד תמיד לכיוון השדה המגנטי שגרם להיווצרותו
הקשר בין חוק לנץ לבין שימור האנרגיה
התלמידים מתקשים בהבנת הקשר בין חוק לנץ לבין שימור האנרגיה
גודל ה- כ.א.מ. המושרה
התלמידים חושבים שגודל ה- כ.א.מ. המושרה תלוי בגודל השינוי של השטף המגנטי.
קצב שינוי קבוע של השטף המגנטי דרך מעגל סגור גורם ל-כ. א.מ. קבוע
לתלמידים קשה להבין שקצב שינוי קבוע של השטף המגנטי דרך מעגל סגור גורם ל-כ. א.מ. קבוע
הערך המרבי של ה- כ.א.מ. המושרה מתקבל כאשר השטף מתאפס
לתלמידים קשה להבין שהערך המרבי של ה- כ.א.מ. המושרה מתקבל כאשר השטף מתאפס
אתר נגיש
כניסה לחברים רשומים
דואר אלקטרוני:
סיסמא:
הכנס אותי אוטמטית בפעם הבאה
שכחת את הסיסמא?