רכיבי נגישות
הדגשת ניווט מקלדת
בחר גודל פונט
איפוס
טקסט
טקסט
בינוני
טקסט
גדול
גופן
קריא
בחר קונטרסט
איפוס
ניגודיות
ניגודיות
עדינה
ניגודיות
גבוהה
שחור
לבן
הדגשת
כותרות
הדגשת
לינקים
הגדלת
עמוד
איפוס הגדרות נגישות
אתר מורי פיזיקה - עמוד הבית
דף הבית
מי אנחנו
מה חדש?
הרשמה להשתלמויות
כנסים
לוח מודעות
הצעות עבודה
חיפוש עבודה
פיקוח
חוזרי מפמ"ר
תוכנית לימודים
בחינת הבגרות
התאמות לימודיות בבחינות בגרות
עידוד בנות ללימודי פיזיקה
פורומים
שימושון
קישורים
פורומים
פיקוח
מיקוד פיזיקה תשפ"א - 2021
תמיכה בשימוש בכלים פדגוגיים - טכנופדגוגיה
מתלבטים
מורים מציעים
קורס אקדמי מקוון - תמיכה
לבורנטים
דיבורים
צור קשר
הרשמה
WWW
אתר מורי הפיזיקה
אלקטרוסטטיקה - משאבים להוראה מרחוק
חוקי ניוטון -משאבים להוראה מרחוק
קינמטיקה - משאבים להוראה מרחוק
הרצאות מורים לפיזיקה במערכת השידורים הלאומית - מכניקה
הרצאות מורים לפיזיקה במערכת השידורים הלאומית - א"מ
מכניקה
אלקטרומגנטיות
השדה האלקטרוסטטי
פוטנציאל, קיבול וקבלים
מעגלי זרם ישר
השדה המגנטי
השראה אלקטרומגנטית
אוריינות מדעית
שאלות קצת אחרות
מושגים
בחינות מתכונת
לקראת מבחן
מולטימדיה
מורים מציעים
איורים
ספרים
מצגות מהשתלמות
קרינה וחומר
מעבדה
ישראל דיגיטלית
ישראל עולה כיתה - 30/70
בגרות
שיטות הוראה
קהילות מורים
מורים לפיזיקה בראשית דרכם
אולימפיאדת הפיזיקה
מורים מציעים
פרסים למורה מצטיין
ספרים
אוריינות וחשיבה מדעית
מלמדים אחרת
בוחרות ובוחרים פיזיקה!
המלצות השבוע
פיזיקה ופיזיקאים
היסטוריה של הפיזיקה
תהודה
מן העיתונות המקצועית והפופולרית
מילון מונחים
גיאוגרפיה אדם וסביבה
אתה נמצא כאן
עמוד הבית
>
אלקטרומגנטיות
>
מושגים
>
מעגלים חשמליים
>
איתור קשיים
התייחסות למעגל החשמלי כמכלול שלם
קשיים בהתייחסות למעגל החשמלי כמכלול שלם
תלמידים נוטים לנמק באופן סדרתי ומקומי ולא מתייחסים למעגל החשמלי כמכלול שלם.
לתלמידים יש קשיים בהבנת ההשפעה שיש לשינוי ברכיב אחד של המעגל על שאר המעגל. הם נוטים להתייחס רק להשפעה המקומית של השינוי ולהתעלם מהשפעתו על המעגל כולו.
שאלות מאבחנות להורדה:
להורדת שאלה מאבחנת לקושי 1
להורדת שאלה מאבחנת לקושי 2
הדפס
שלח לחבר
אתר נגיש
כניסה לחברים רשומים
דואר אלקטרוני:
סיסמא:
הכנס אותי אוטמטית בפעם הבאה
שכחת את הסיסמא?
כתבות נוספות בנושא
מושג ה"זרם"
תפקיד הסוללה
המושג "התנגדות"
המעגל החשמלי וייצוגו ע"י תרשים
המושג "מתח (הפרש פוטנציאלים)"
המושג "פוטנציאל"