רכיבי נגישות
  • הדגשת ניווט מקלדת
  • בחר גודל פונט
    • איפוס
      טקסט
    • טקסט
      בינוני
    • טקסט
      גדול
    • גופן
      קריא
  • בחר קונטרסט
    • איפוס
      ניגודיות
    • ניגודיות
      עדינה
    • ניגודיות
      גבוהה
    • שחור
      לבן
    • הדגשת
      כותרות
    • הדגשת
      לינקים
    • הגדלת
      עמוד
  • איפוס הגדרות נגישות

אתר מורי פיזיקה - עמוד הבית

אתר מורי פיזיקה
  • דף הבית
  • מי אנחנו
  • מה חדש?
  • הרשמה להשתלמויות
  • כנסים
  • לוח מודעות
    • הצעות עבודה
    • חיפוש עבודה
  • פיקוח
    • חוזרי מפמ"ר
    • תוכנית לימודים
    • בחינת הבגרות
    • התאמות לימודיות בבחינות בגרות
    • למידה בימי הקורונה ומה יקרה לאחריה? - טרילוגיה
    • עידוד בנות ללימודי פיזיקה
    • פורום פיקוח
    • שימושון
    • קישורים
  • פורומים
    • פיקוח
    • מיקוד פיזיקה תשפ"א - 2021
    • תמיכה בשימוש בכלים פדגוגיים - טכנופדגוגיה
    • מתלבטים
    • מורים מציעים
    • קורס אקדמי מקוון - תמיכה
    • לבורנטים
    • דיבורים
  • צור קשר
  • הרשמה
Google
WWW אתר מורי הפיזיקה
  • אלקטרוסטטיקה - משאבים להוראה מרחוק
  • חוקי ניוטון -משאבים להוראה מרחוק
  • קינמטיקה - משאבים להוראה מרחוק
  • הרצאות מורים לפיזיקה במערכת השידורים הלאומית - מכניקה
  • הרצאות מורים לפיזיקה במערכת השידורים הלאומית - א"מ
  • מכניקה
    • קינמטיקה
    • דינמיקה
    • תנע ושימורו
    • אנרגיה מכנית ושימורה
    • תנועה הרמונית
    • כבידה
    • אוריינות מדעית
    • בחינות מתכונת
    • מושגים
    • מולטימדיה
    • מורים מציעים
    • ספרים
  • אלקטרומגנטיות
  • קרינה וחומר
  • מעבדה
  • ישראל דיגיטלית
  • ישראל עולה כיתה - 30/70
  • בגרות
  • שיטות הוראה
  • קהילות מורים
  • מורים לפיזיקה בראשית דרכם
  • אולימפיאדת הפיזיקה
  • מורים מציעים
  • פרסים למורה מצטיין
  • ספרים
  • אוריינות וחשיבה מדעית
  • מלמדים אחרת
  • בוחרות ובוחרים פיזיקה!
  • המלצות השבוע
  • פיזיקה ופיזיקאים
  • היסטוריה של הפיזיקה
  • תהודה
  • מן העיתונות המקצועית והפופולרית
  • מילון מונחים
  • גיאוגרפיה אדם וסביבה

אתה נמצא כאן

  • עמוד הבית >
  • מכניקה >
  • תנע ושימורו >
  • תוכנית הלימודים >
  • הערות דידקטיות
הערות דידקטיות
לנוחותכם גם ... להורדת קובץ המכיל את כל ההערות הדידקטיות, לחצו כאן

3.1 מתקף, תנע והקשר ביניהם (4 שעות)

3.2 חוק שימור התנע (3 שעות)

3.3 יישום חוק שימור התנע (6 שעות)

אתר נגיש אתר נגיש

כניסה לחברים רשומים



שכחת את הסיסמא?
תהודה
מש-ר פנימי
חדשות המדע פנימי
  • הצהרת נגישות
  • עמוד הבית
  • מפת אתר
דרונט בניית אתריםדרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות למשרד החינוך
עבור לתוכן העמוד