10 ממצאים שמסייעים להשגת איזון מגדרי במקצועות מדעיים |
|||
מחקר בנושא שנערך ב-MindCET מצא כי בקרב מורי פיזיקה שכיתותיהם מאוזנות מגדרית לאורך זמן, קיימים דפוסים משותפים שיכולים להסביר את האיזון המגדרי (אחוז תלמידות גבוה) בכיתותיהם. המורים פעלו מתוך תפיסת עולמם החינוכית-ערכית ומתוך רצון לקדם את התלמידים שלהם. בסרטונים המופיעים בעמוד זה מציגים המורים את תפיסת עולמם באופן שיאפשר גם לכם לפעול בצורה דומה ולהגיע לכיתות מאוזנות מגדרית. קשר אישי עם התלמידים – ליאור בר (אורט ספיר ירוחם) יחס אישי בכיתה – ד"ר אורנה לביא - (MindCet)
הזדמנויות שוות לכולם – אורנה גפן (תיכון אביב רעננה)
לכידות קבוצתית - אורנה גפן (תיכון אביב רעננה) חיבור התוכן לתלמידים – קובי שוורצבורד (תיכון ליאו באק חיפה) שיתוף ברצף ההוראה – קובי שוורצבורד (תיכון ליאו באק חיפה)
מבנה שיעור קבוע – ד"ר אורנה לביא - (MindCet)
הגדרת כללי התנהגות - אורנה גפן (תיכון אביב רעננה)
לוח ככלי תקשורת - ליאור בר (אורט ספיר ירוחם) הגדרת דרישות לימודיות - קובי שוורצבורד (תיכון ליאו באק חיפה) |
|||
|
|||