רכיבי נגישות
הדגשת ניווט מקלדת
בחר גודל פונט
איפוס
טקסט
טקסט
בינוני
טקסט
גדול
גופן
קריא
בחר קונטרסט
איפוס
ניגודיות
ניגודיות
עדינה
ניגודיות
גבוהה
שחור
לבן
הדגשת
כותרות
הדגשת
לינקים
הגדלת
עמוד
איפוס הגדרות נגישות
אתר מורי פיזיקה - עמוד הבית
דף הבית
מי אנחנו
מה חדש?
הרשמה להשתלמויות
כנסים
כנס שנתי ארצי של מורי הפיזיקה - תשפ"ג 2022
לוח מודעות
הצעות עבודה
חיפוש עבודה
פיקוח
חוזרי מפמ"ר
תוכנית לימודים
בחינת הבגרות
התאמות לימודיות בבחינות בגרות
פעילויות פיזיקה במסגרת גפ"ן
עידוד בנות ללימודי פיזיקה
פורום פיקוח
שימושון
קישורים
פורומים
פיקוח
מתלבטים
מורים מציעים
קורס אקדמי מקוון - תמיכה
דיבורים
צור קשר
הרשמה
WWW
אתר מורי הפיזיקה
אלקטרוסטטיקה - משאבים להוראה מרחוק
חוקי ניוטון -משאבים להוראה מרחוק
קינמטיקה - משאבים להוראה מרחוק
הרצאות מורים לפיזיקה במערכת השידורים הלאומית - מכניקה
הרצאות מורים לפיזיקה במערכת השידורים הלאומית - א"מ
מכניקה
אלקטרומגנטיות
קרינה וחומר
מעבדה
פיזיקה בקמפוס IL
הערכה חלופית - 30 אחוז
בגרות
שיטות הוראה
קהילות מורים
מורים לפיזיקה בראשית דרכם
אולימפיאדת הפיזיקה
מורים מציעים
פרסים למורה מצטיין
ספרים
אוריינות וחשיבה מדעית
מלמדים אחרת
פעילות במתקן שעשועים
פיזיקה בתנועה
הדרכות מש/ר למורי הפיזיקה
טכנולוגיה בכיתת הפיזיקה
סיורים והרצאות לתלמידים
סרטונים בהוראה
פיזיקה עם טלפון חכם
הרצאות מוקלטות
פיזיקה בתמונות
מעבר לתוכנית הלימודים
פיזיקה במקומות אחרים
קטלוג הדמיות
פעילוית העשרה והרחבה
קישורים ממוינים
תלמידים שואלים
פיזיקה וספורט
ללמוד פיזיקה עם חיוך
פיזיקה מחקרית
בוחרות ובוחרים פיזיקה!
המלצות השבוע
פיזיקה ופיזיקאים
היסטוריה של הפיזיקה
תהודה
מן העיתונות המקצועית והפופולרית
מילון מונחים
גיאוגרפיה אדם וסביבה
אתה נמצא כאן
עמוד הבית
>
מלמדים אחרת
>
הדרכות מש/ר למורי הפיזיקה
ניהול כיתה
שם
תאור תוכן
משך
התנהגות המורה בכיתה
שיחה על התנהלות בכיתה. דיבור על "ממה נובע הכבוד שרוחשים תלמידים ,איך לתת מחמאות, יצירת קשר עם התלמידים, יש כללים ?
05:06
שעורי בית
דיון בנושא שיעורי בית.
הסיבות השונות שבגללן מורים נותנים שעורי בית
אלי מציג את הגישה שלו לנושא.
מה עושים כאשר הכיתה לא מכינה שיעורי בית.
14:28
הקושי ללמד בכיתת י"ב
קושי ללמד בכיתת י"ב. חוויות מורים מהכיתה.
04:54
מאיפה אנחנו יודעים את מה שאנחנו יודעים ?
מאיפה אנחנו יודעים את מה שאנחנו יודעים ?
02:49
איך מתחילים שיעור
דיבור על תחילת שיעור.
איך כדאי להתחיל שיעור
מהי רפלקציה ובשביל מה ?
16:16
איך להגיב להפרעה בכיתה
איך להגיב לתלמידים שעסוקים במשהו אחר במהלך השיעור
06:26
המוח שלנו עצלן
דוגמה (מהספר של כהנמן) לתרגיל לכאורה פשוט הדורש מהמח להתאמץ ומדגים את הקושי שלנו להתאמץ
03:32
מה לעשות לתלמיד שקופץ ראשון עם תשובות
מה לעשות לתלמיד שקופץ ראשון עם תשובות
03:25
לרשום כותרת או לא לרשום כותרת ?
האם כדאי לכתוב בתחילת לימוד נושא את כותרת הנושא על הלוח ואיך אפשר אחרת.
02:25
מה נחשב שיתוף פעולה בכיתה ?
האם למורה יש מנופים על תלמידו ? אם אין מנופים מה יש כן ? האם תלמידים משפתפים פעולה עם המערכת ? האם תלמיד מפריע משתף פעולה עם המורה או לא ?
05:44
תלמיד שעונה תמיד ראשון ונכון
תלמיד שעונה תמיד ראשון ונכון
02:43
הדפס
אתר נגיש
כניסה לחברים רשומים
דואר אלקטרוני:
סיסמא:
הכנס אותי אוטמטית בפעם הבאה
שכחת את הסיסמא?