ניהול כיתה

שם תאור תוכן משך
התנהגות המורה בכיתה שיחה על התנהלות בכיתה. דיבור על "ממה נובע הכבוד שרוחשים תלמידים ,איך לתת מחמאות, יצירת קשר עם התלמידים, יש כללים ? 05:06
שעורי בית דיון בנושא שיעורי בית.
הסיבות השונות שבגללן מורים נותנים שעורי בית
אלי מציג את הגישה שלו לנושא.
מה עושים כאשר הכיתה לא מכינה שיעורי בית.
14:28
הקושי ללמד בכיתת י"ב קושי ללמד בכיתת י"ב. חוויות מורים מהכיתה. 04:54
מאיפה אנחנו יודעים את מה שאנחנו יודעים ? מאיפה אנחנו יודעים את מה שאנחנו יודעים ? 02:49
איך מתחילים שיעור דיבור על תחילת שיעור.
איך כדאי להתחיל שיעור
מהי רפלקציה ובשביל מה ?
16:16
איך להגיב להפרעה בכיתה איך להגיב לתלמידים שעסוקים במשהו אחר במהלך השיעור 06:26
המוח שלנו עצלן דוגמה (מהספר של כהנמן) לתרגיל לכאורה פשוט הדורש מהמח להתאמץ ומדגים את הקושי שלנו להתאמץ 03:32
מה לעשות לתלמיד שקופץ ראשון עם תשובות מה לעשות לתלמיד שקופץ ראשון עם תשובות 03:25
לרשום כותרת או לא לרשום כותרת ? האם כדאי לכתוב בתחילת לימוד נושא את כותרת הנושא על הלוח ואיך אפשר אחרת. 02:25
מה נחשב שיתוף פעולה בכיתה ? האם למורה יש מנופים על תלמידו ? אם אין מנופים מה יש כן ? האם תלמידים משפתפים פעולה עם המערכת ? האם תלמיד מפריע משתף פעולה עם המורה או לא ? 05:44
תלמיד שעונה תמיד ראשון ונכון תלמיד שעונה תמיד ראשון ונכון 02:43