"וויסות תהליכי למידה באמצעות למידה מבוססת חקר" |
|||
ד"ר רחלה תורג'מן
למידה בדרך החקר דורשת שלוב של ערוצי חשיבה רבים כגון: שאילת שאלות, ניסוח שאלות חקר, תכנון ניסוי, ביצוע ניסוי, איסוף תוצאות, עיבוד, ניתוח והסקת מסקנות. |
|||
|
|||
"וויסות תהליכי למידה באמצעות למידה מבוססת חקר" |
|||
ד"ר רחלה תורג'מן
למידה בדרך החקר דורשת שלוב של ערוצי חשיבה רבים כגון: שאילת שאלות, ניסוח שאלות חקר, תכנון ניסוי, ביצוע ניסוי, איסוף תוצאות, עיבוד, ניתוח והסקת מסקנות. |
|||
|
|||