רכיבי נגישות
הדגשת ניווט מקלדת
בחר גודל פונט
איפוס
טקסט
טקסט
בינוני
טקסט
גדול
גופן
קריא
בחר קונטרסט
איפוס
ניגודיות
ניגודיות
עדינה
ניגודיות
גבוהה
שחור
לבן
הדגשת
כותרות
הדגשת
לינקים
הגדלת
עמוד
איפוס הגדרות נגישות
אתר מורי פיזיקה - עמוד הבית
דף הבית
מי אנחנו
מה חדש?
הרשמה להשתלמויות
כנסים
לוח מודעות
הצעות עבודה
חיפוש עבודה
פיקוח
חוזרי מפמ"ר
תוכנית לימודים
בחינת הבגרות
התאמות לימודיות בבחינות בגרות
עידוד בנות ללימודי פיזיקה
פורומים
שימושון
קישורים
פורומים
פיקוח
מיקוד פיזיקה תשפ"א - 2021
תמיכה בשימוש בכלים פדגוגיים - טכנופדגוגיה
מתלבטים
מורים מציעים
קורס אקדמי מקוון - תמיכה
לבורנטים
דיבורים
צור קשר
הרשמה
WWW
אתר מורי הפיזיקה
אלקטרוסטטיקה - משאבים להוראה מרחוק
חוקי ניוטון -משאבים להוראה מרחוק
קינמטיקה - משאבים להוראה מרחוק
הרצאות מורים לפיזיקה במערכת השידורים הלאומית - מכניקה
הרצאות מורים לפיזיקה במערכת השידורים הלאומית - א"מ
מכניקה
אלקטרומגנטיות
קרינה וחומר
מעבדה
ישראל דיגיטלית
ישראל עולה כיתה - 30/70
בגרות
שיטות הוראה
קהילות מורים
מורים לפיזיקה בראשית דרכם
אולימפיאדת הפיזיקה
מורים מציעים
פרסים למורה מצטיין
ספרים
אוריינות וחשיבה מדעית
מלמדים אחרת
בוחרות ובוחרים פיזיקה!
המלצות השבוע
פיזיקה ופיזיקאים
היסטוריה של הפיזיקה
תהודה
מן העיתונות המקצועית והפופולרית
מילון מונחים
גיאוגרפיה אדם וסביבה
אתה נמצא כאן
עמוד הבית
>
כנסים
>
הכנס הארצי השנתי של מורי הפיזיקה - תשע"ו
מושבים מקבילים של סדנאות והרצאות סבב שני 12:05- 13:20
מספר מושב
שמות ההרצאות/סדנאות
8
חישוב נומרי של מסלול קפלרי
בועז כץ, הפקולטה לפיזיקה, מכון ויצמן למדע ומרכז שוורץ-רייסמן לחינוך מדעי, מכון ויצמן, רחובות
9
תכנון וחקירת תנועה דו ממדית בעזרת גליון אקסל
עידית גרומן, חמד"ע, מרכז שוורץ-רייסמן לחינוך מדעי
פיזיקה בתחנה המטאורולוגית - חט"ב
אריק גלבוע וחיים שמואלי, חמד"ע, מרכז שוורץ-רייסמן לחינוך מדעי
שילוב רב שנתי של פרויקטי חקר בהוראת המעבדה
אריאלה זגל ואסף בר-יוסף, חמד"ע, מרכז שוורץ-רייסמן לחינוך מדעי
10
חקר מנוע סטירלינג - כניסה לחקר דרך בנייה במו ידינו
טל פאר ולילך איילי, מרכז אחר"ת ובית המדרש 'נקודת ארכימדס' וביה"ס אנה פרנק בסאסא
מבעיה למחקר: בניית תכנית מחקר עם תלמידים
שי חרזי, מרכז אחר"ת, בית המדרש 'נקודת ארכימדס' ובית ספר מנור כברי
אלון שפירו, מרכז אחר"ת ובית המדרש 'נקודת ארכימדס'
מודל אחר"ת, בית המדרש 'נקודת ארכימדס' להכשרת מורים חוקרים בפיזיקה, ופיזיקה מחקרית
עמוס כהן ומשה רייך, מרכז אחר"ת ובית המדרש 'נקודת ארכימדס'
11
"חובת מדעים" - חובה זה לא נורא (גישת מדע פעיל)
קרן לב ואבישי אמר, מכון דוידסון לחינוך מדעי
12
מ"חקר מודרך" ל"מחקר פתוח" – עקרונות, דוגמאות, מימוש
זאב קרקובר ודני שטייניץ, התיכון הישראלי למדעים ולאמנויות, המרכז הישראלי למצוינות בחינוך
13
וויסות תהליכי למידה באמצעות למידה מבוססת חקר
רחלה תורג'מן, רשת אמי"ת
פיזיקה מחקרית
צביקה אריכא, משרד החינוך
14
Physics Meets Art - art of science beauty in creation
Mick Storr, CERN
הדפס
שלח לחבר
אתר נגיש
כניסה לחברים רשומים
דואר אלקטרוני:
סיסמא:
הכנס אותי אוטמטית בפעם הבאה
שכחת את הסיסמא?
כתבות נוספות בנושא
פרויקטים וחקר בפיזיקה בנושאי אנרגיה וחשמל לחטה"ב, בשיטת ה- PBL
מ"חקר מודרך" ל"מחקר פתוח" – עקרונות, דוגמאות, מימוש
"חובת מדעים" - חובה זה לא נורא (גישת מדע פעיל)
תכנית חלו"ם - חינוך למחקר ומצויינות מדעית (תכנית 6 שנתית - ז'-יב')
מודל אחר"ת, בית המדרש 'נקודת ארכימדס' להכשרת מורים חוקרים בפיזיקה, ופיזיקה מחקרית
חישוב נומרי של מסלול קפלרי
Physics Meets Art - art of science beauty in creation
עבודות גמר בפיזיקה כנתיב מחקרי -תמונת מצב ודיון
חקר מנוע סטירלינג - כניסה לחקר דרך בנייה במו ידינו
"וויסות תהליכי למידה באמצעות למידה מבוססת חקר"