- אלקטרוסטטיקה - משאבים להוראה מרחוק
- חוקי ניוטון -משאבים להוראה מרחוק
- קינמטיקה - משאבים להוראה מרחוק
- הרצאות מורים לפיזיקה במערכת השידורים הלאומית - מכניקה
- הרצאות מורים לפיזיקה במערכת השידורים הלאומית - א"מ
- מכניקה
- אלקטרומגנטיות
- קרינה וחומר
- מעבדה
- פיזיקה בקמפוס IL
- הערכה חלופית - 30 אחוז
- בגרות
- שיטות הוראה
- קהילות מורים
- מורים לפיזיקה בראשית דרכם
- אולימפיאדת הפיזיקה
- מורים מציעים
- פרסים למורה מצטיין
- ספרים
- אוריינות וחשיבה מדעית
-
מלמדים אחרת
- פעילות במתקן שעשועים
- פיזיקה בתנועה
- הדרכות מש/ר למורי הפיזיקה
- טכנולוגיה בכיתת הפיזיקה
- סיורים והרצאות לתלמידים
- סרטונים בהוראה
- פיזיקה עם טלפון חכם
- הרצאות מוקלטות
- פיזיקה בתמונות
- מעבר לתוכנית הלימודים
- פיזיקה במקומות אחרים
- קטלוג הדמיות
- פעילוית העשרה והרחבה
- קישורים ממוינים
- תלמידים שואלים
- פיזיקה וספורט
- ללמוד פיזיקה עם חיוך
- פיזיקה מחקרית
- בוחרות ובוחרים פיזיקה!
- המלצות השבוע
- פיזיקה ופיזיקאים
- היסטוריה של הפיזיקה
- תהודה
- מן העיתונות המקצועית והפופולרית
- מילון מונחים
- גיאוגרפיה אדם וסביבה
אתה נמצא כאן | |||
חוקי ניוטון בעזרת LEGO |
|||
הסרטון יכול לשמש כבסיס לדיון בכיתה. איך בא על ידי ביטוי כל אחד מהחוקים של ניוטון? האם במצב נתון חייבים להתייחס רק לאחד מהחוקים בלבד? איך מבדילים בין החוק הראשון לשלישי? |
|||
|
|||