מטרות ההשתלמות
פיתוח תבנית חשיבה מתפתחת
טיפוח זהות אקדמית חיובית
העלאת מוטיבציה ונכונות להתמדה
מיצוי פוטנציאל ההצלחה בלימודי הפיזיקה
קידום תחושת מסוגלות וביטחון פסיכולוגי
הרציונל
ליווי תלמידים בדרך המאתגרת של לימודי הפיזיקה, מצריך הסרת חסמים פסיכולוגיים ופיתוח אמונה פנימית חזקה באשר ליכולתם להגיע להישגים גבוהים.
השתלמות זו עוסקת בהיבטים פסיכולוגיים יישומיים בתהליכי הוראה ולמידת הפיזיקה, תוך שימת דגש על טיפוח תבנית חשיבה מתפתחת.
ההשתלמות מוכרת לגמול בעוז לתמורה/אופק חדש
תכנית ההשתלמות
מס' שעות |
שעת סיום |
שעת התחלה |
שם המרצה |
נושאי הלימוד |
יום |
תאריך |
מספר
מפגש |
3 |
21:30 |
20:00 |
אסנת מולד |
חשיבה מתפתחת מהי |
ג |
21.12
סינכ+אסינ |
1 |
5 |
21:30 |
20:00 |
אסנת מולד |
טיפוח זהות לומדת וחיובית |
ג |
28.12
סינכ+אסינ |
2 |
5 |
21:30 |
20:00 |
אסנת מולד |
בניית אמון ותחושת מסוגלות |
ג |
4.1.2022
סינכ+אסינ |
3 |
5 |
21:30 |
20:00 |
אסנת מולד |
העלאת המוטיבציה ונכונות להתמדה |
ג |
11.1.2022
סינכ+אסינ |
4 |
5 |
21:30 |
20:00 |
אסנת מולד |
טיפוח וקידום פסיכולוגי בלמידה |
ג |
18.1.2022
סינכ+אסינ |
5 |
5 |
21:30 |
20:00 |
אסנת מולד |
העשרת תהליכי הוראה בפועל |
ג |
25.1.2022
סינכ+אסינ |
6 |
2 |
21:30 |
20:00 |
אסנת מולד |
כישורים קליניים למורי הפיזיקה כמלווי תלמידים |
ג |
1.2.2022 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
30 |
סה"כ שעות |