יחידת לימוד |
שם יחידת הלימוד
|
מטרות יחידת הלימוד |
סוג מפגש
תאריך
שעות אקדמיות |
1 |
איך להתאים את הוראת הפיזיקה לכיתה הטרגונית הכוללת תלמידים עם לקויות?
|
-
הכרות עם המשתלמים.
-
הכרות עם הרציונל של ההשתלמות ודרך העברתה.
-
העמקת ההבנה אודות אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים ומאפייני הלמידה שלהם.
-
הכרת כלים למיפוי הלומדים בכיתה.
-
חשיפה והתנסות בדרכי הוראה מגוונות דיגיטליות בהוראת הפיזיקה.
-
יצירת פעילויות דיגיטליות (חינמיות מהרשת) הנותנות מענה לשונות התלמידים. |
פנים אל פנים
05.01.2020
(5 שעות)
16:30 - 19:30
|
2 |
בניית תכנית אישית לכל תלמיד
|
|
א-סינכרוני
05.01.2020
(4 שעות) |
3 |
תכנון ההוראה וארגון הלמידה
|
-
בניית ארגון רצף הלמידה, ויישום על ידי מתודות חדשניות.
-
הנגשת פעילויות ברמות שונות והמחשת מושגים מופשטים בכיתה הטרוגנית.
-
יצירת הקשר בין פיזיקה לחיי היומיום.
|
א-סינכרוני
19.01.2020
(4 שעות) |
4
|
אסטרטגיות לתווך חומר מתוכנית הלימודים |
-
התנסות ויצירת פעילויות המתווכות את חומרי ההוראה.
-
שימוש באסטרטגיות חשיבה, בניית דוגמאות להקנייתן בפיזיקה. |
א-סינכרוני
02.02.2020
(4 שעות) |
5 |
איך מתאימים תוכנית לימודים?
ולמידת עמיתים |
|
סינכרוני
16.02.2020
(שעתיים)
|
6 |
העמקה באסטרטגיית חשיבה מסדר גבוה |
-
כיצד להשתמש בטבלה וגרף להבנה ופישוט מושגים איכותיים וכמותיים.
-
יצירת פעילויות דיגיטליות חדשניויות המותאמות לרמות שונות.
-
שימוש בכלים מתמטיים בלמידה. |
א-סינכרוני
16.02.2020
(3 שעות) |
7 |
הערכה |
|
א-סינכרוני
01.03.2020
(4 שעות) |
8 |
משתפים ברפלקציה על יישום מהשטח
|
|
א-סינכרוני
15.03.2020
(4 שעות) |
9 |
כנס בקיוון הנכון תש"ף |
הכנס המקוון של המזכירות הפדגוגית- להשלמה במידת הצורך |
סינכרוני
17/03/2020
2 ש"א |
משימת סיכום
להגשה עד 05.04.
2020
|