למידה משמעותית: מה אפשר לעשות?

14/05/2014

מאת יורם הרפז

ביטאון מכון מופ"ת, 53, 20-22

 

למידה משמעותית היא תהליך מורכב שקשה לתכנן ולהבטיח, אבל אפשר להגדיל את סיכוייו.יש לדאוג לכך שהתכנים יענו על שאלות המעסיקות את התלמידים, יהדהדו הבנות עמומות שלהם, ייגעו במה שמעסיק אותם, יגלו להם דברים חדשים, יתאימו לתכנית החיים שלהם, יתאימו לכישרונותיהם, יאתגרו אותם, ירתקו אותם, יתמכו בהם ויאפשרו להם לבחור בתכנים ולנהל את למידתם

 

(מתוך סיכום המאמר שפירסם ד"ר נתן ברבר ממערכת פורטל מס"ע)

 

הפניה לביטאון