רכיבי נגישות
הדגשת ניווט מקלדת
בחר גודל פונט
איפוס
טקסט
טקסט
בינוני
טקסט
גדול
גופן
קריא
בחר קונטרסט
איפוס
ניגודיות
ניגודיות
עדינה
ניגודיות
גבוהה
שחור
לבן
הדגשת
כותרות
הדגשת
לינקים
הגדלת
עמוד
איפוס הגדרות נגישות
אתר מורי פיזיקה - עמוד הבית
דף הבית
מי אנחנו
מה חדש?
הרשמה לקורסים
כנסים
לוח מודעות
הצעות עבודה
חיפוש עבודה
פיקוח
חוזרי מפמ"ר
תוכנית לימודים
בחינת הבגרות
התאמות לימודיות בבחינות בגרות תשע"ז
פורומים
שימושון
קישורים
פורומים
פיקוח
בחינות תשע"ח (2018)
תכנית הלימודים החדשה - פורום פיקוח
מורים מציעים
מתלבטים
דיבורים
צור קשר
הרשמה
WWW
אתר מורי הפיזיקה
מכניקה
אלקטרומגנטיות
קרינה וחומר
תופעות יסודיות של האור
המודל החלקיקי של האור
גלים מכניים ואלקטרומגנטיים
המודל הדואלי של האור
מבנה האטום
דואליות החומר
הגרעין ומבוא לחלקיקים יסודיים
אוריינות מדעית
שאלות קצת אחרות
מושגים
מולטימדיה
מורים מציעים
איורים
ספרים
מעבדה
ישראל עולה כיתה - 30/70
ספרים
בגרות
אוריינות וחשיבה מדעית
קהילות מורים
מורים לפיזיקה בראשית דרכם
מורים מציעים
שיטות הוראה
מלמדים אחרת
המלצות השבוע
בוחרות ובוחרים פיזיקה!
היסטוריה של הפיזיקה
תהודה
מן העיתונות המקצועית והפופולרית
מילון מונחים
אל"פ - אתר לתלמידי פיזיקה
אתה נמצא כאן
עמוד הבית
>
קרינה וחומר
>
גלים מכניים ואלקטרומגנטיים
>
חומרי למידה ממוינים לפי תוכנית הלימודים
>
3.5 גלים אלקטרומגנטיים, ספקטרום, יישומים ורקע היסטורי
מאמרים
תופעת דופלר – ממכ"ם משטרתי ועד לגלקסיות
מדוע קיימת תופעת הנפיצה (דיספרסיה) של אור לבן במנסרה?
שימוש בגלי קול וגלי הלם ברפואה ובתעשייה
תנודות חופשיות של מיתר גיטרה
הדפס
שלח לחבר
אתר נגיש
כניסה לחברים רשומים
דואר אלקטרוני:
סיסמא:
הכנס אותי אוטמטית בפעם הבאה
שכחת את הסיסמא?
כתבות נוספות בנושא
אמצעי המחשה דינמיים
שאלות ומבחנים
קישורים